Trigor: Iulian, te rog să ne spui, de cât timp lucrezi în cadrul Companiei Trigor AVD SRL şi care sunt sarcinile tale zilnice?

Iulian Evtodienco: În cadrul Companiei ICS “Trigor AVD” SRL activez din Februarie 2003. În acest timp am reuşit sa trec prin principale etape de evoluare a unui salesman, începând ca agent de vânzări pe canalul Open Market şi ulterior Traditional Trade, divizia Unilever, din care am căpătat o experienţă enormă în domeniul dat.

Începând cu anul 2013 până în prezent în Companie activez în functia de Local Key Account Manager divizia Unilever, supervizând reţelele de magazine Linella, Unimarket, IMC Market şi Riga din Municipiul Chişinău, coordonând activitatea şi cu colegii din raioanele din exterior.

Ca şi sarcini zilnice pot menţiona următoarele:

–          În primul rând stabilirea unui plan de activitate pentru ziua respectivă

–          Vizitarea punctelor de vânzare a reţelelor de magazine enumerate mai sus

–          Agrearea şi recepţionarea comenzilor de la magazine şi transmiterea acestora către operatori-facturare Trigor

–          Monitorizarea plasării la raft a produselor noastre conform contractelor agreate cu clienţii, pozitionarea versus concurentă, analiza preţurilor din piaţă, etc.

–          Monitorizarea datoriilor scadente ale clienţilor şi coordonarea efectuării în termen a plăţilor

–          Lucrul cu specificaţiile pentru produsele noi, preţuri, sortiment, agrearea cu clienţii de care mă ocup a revistelor promoţionale, evidenţa facturilor de Marketing etc.

–          Instruirea şi verificarea activităţii merchandiserului din subordine

Trigor: Iulian, de foarte mulţi ani, ai în portofoliu produsele Unilever, ce anume ne recomanzi să consumăm sau să folosim din aceste produse?Lipton_logo_2015

Iulian Evtodienco: Intr-adevar, sunt demn de faptul că am ocazia în cadrul companiei Trigor AVD sa promovez branduri renumite ale Companiei Unilever care sunt  foarte calitative şi le recomand şi Dvs.

Din produsele alimentare recomand ceaiul Lipton, baze pentru mâncăruri Delikat, maioneza Calve, iar pentru a face faţă treburilor casnice vă recomand să aveţi în arsenal produse de curăţat Cif şi Domestos. Pentru o calitate înaltă a spălării rufelor – soluţia perfectă este detergentul Omo şi balsamul Cocolino.

Orice femeie se simte răsfăţată şi împlinită dacă primeşte în dar de la soţul ei produse cosmetice de la Dove. 

Trigor: Povesteşte-ne, te rog, vreo întâmplare haioasă care ai avut-o pe parcursul activităţii tale? Ştiu că ai deja o mulţime de prieteni în rândul clienţilor Trigor AVD.

Iulian Evtodienco: Unii clienţi cu care lucrez de ceva vreme mă întreabă: “ce faci de arăţi aşa ca 10 ani în urma, fizic neschimbat?”. Eu în glumă le răspund: “folosesc produse Dove şi beau ceai Lipton”.  

Trigor: Iulian, defineşte profesia de Supervisor Vânzări în 3-4 cuvinte. 

Iulian Evtodienco: Profesia de Supervizor Vânzări poate fi definită prin: responsabilitate, perseverenţă, comunicare şi spirit de echipă, dinamică, corectitudine.

Iulian Evtodienco

Iulian, vă mulţumim, că faceţi parte din echipa noastră.