Lipton este de peste un secol expert în ceai

Lipton este marca de ceai numarul 1 în lume, deţinând poziţia de lider global pe piaţa ceaiurilor calde. În fiecare an, în lume se consumă 52 de miliarde de cesti de ceai Lipton. Succesul mondial al mărcii Lipton este asigurat de calităţile sale cu o o istorie de peste 100 de ani; profesionalismul experţilor Lipton în cultivarea ceaiului şi amestecul frunzelor de ceai.

 

Pentru Lipton lucrează 40 de degustători de ceai

Pentru Lipton lucrează o echipă de 40 de degustători profesionişti de ceai, care fac peste 40.000 de degustări pe săptămână. Lipton reuşeşte să atingă o performanţă impresionantă din punct de vedere al constanţei gustului: fiecare ceaşcă dintr-o anumită varietate de ceai Lipton are, de fiecare dată acelaşi gust.

Tea can do that

Lipton contribuie la conştientizarea de către consumatori a efectelor benefice pe care ceaiul negru şi cel verde le au asupra sănătăţii, datorită conţinutului de antioxidanţi din aceste varietăţi de ceai. Antioxidanţii protejează celulele corpului împotriva acţiunii radicalilor liberi – molecule instabile care apar în organism din cauza poluării, stresului, fumatului etc., şi atacă celulele şi ţesuturile din organism – prevenind astfel îmbătrânirea prematură a organismului. De asemenea, antioxidanţii ajută, împreună cu o alimentaţie echilibrată, la menţinerea sănătăţii inimii.

Slogan al Lipton, “Tea can do that”, demonstrază dorinţa Lipton de a le arăta consumatorilor săi că ceaiul are de adus doar beneficii pentru sănătatea şi starea lor de bine.

Lipton în Republica Moldova

Lipton a fost introdus pe piaţa din Republica Moldova, precum şi pe cea din România în 1998. În magazinele Moldovei, consumatorii pot alege aroma şi gustul preferat din diversele game de ceai Lipton (Nirvana – variantele în piramide; Diamond; Green Tea; Discovery Collection; Yellow Label). În total, portofoliul Lipton cuprinde 44 de feluri de ceaiuri. (De verificat daca corespunde realitatii din 2016, datele sunt din 2012)

Pliculeţele-piramide Lipton: mai mult spaţiu, mai mult gust

La începutul anului 2009, Lipton a lansat noua formă revoluţionară a pliculeţului de ceai: piramida. Noul pliculeţ-piramida este creat special pentru a oferi ingredientelor mai mult spaţiu de infuzie, astfel încât ceaiul să capete o aromă mai puternică şi un gust mai intens. Pliculeţele-piramide conţin ingrediente naturale de cea mai bună calitate: frunze lungi de ceai şi plante, bucăţi mari de fructe şi mirodenii.

Încă o inovaţie Lipton: ceaiul verde şi alb cu gust delicat

În 2011, Lipton a lansat pe piaţa din România o inovaţie în gama de ceai verde şi alb: două noi game de ceaiuri care, pe lângă faptul că oferă toate beneficiile ceaiului verde şi alb, au un gust delicat, lipsit de obişnuită tentă amăruie a ceaiului verde şi alb. Cele două game au fost lansate în formatul pliculeţele-piramide.